بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 25
کد خبر: ۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹

فیس بوک و توییتر رفع فیلتر شد؟!

مدعی شده است از صبح روز گذشته ایرانیان توانسته ‌اند آزادانه به رسانه‌ های اجتماعی دسترسی یابند.

به گزارش تدبیر24 به نقل از تسنیم به نقل از رویترز؛ از روز گذشته، ایرانیان توانسته‌ اند آزادانه به پایگاه های ارتباطات اجتماعی فیس‌ بوک و توئیتر دسترسی داشته باشند.

رویترز به نقل از خبرنگاران خارجی مقیم ایران، از قول جولیان یورک، مدیر بنیاد مرزهای الکترونیکی که یک نهاد مدافع آزادی بیان است، نوشته است که او گزارش‌ های متعددی از کاربران ایرانی چند موسسه خدمات ایتنرتی دریافت کرده که همگی تایید کردند به نظر می‌ رسد ممنوعیت استفاده از رسانه‌ های اجتماعی در ایران برداشته شده است.

یورک افزوده است: برخی سایت‌ های مسدود شده هم گزارش می‌ دهند که رفع فیلتر شده‌ اند و از جمله شورای آمریکایی‌های ایرانی تبار از رفع فیلتر سایت خود خبر داده است.

در همین زمینه، روزنامه نیویورک تایمز در مطلبی به قلم توماس اردبرینک، مسئول بخش ایران خود، مدعی شده که روز دوشنبه کاربران ایرانی با تعجب دریافتند که پس از سال‌ ها مسدود بودن دسترسی مستقیم به وب سایت‌ ها، می‌ توانند بدون تلاش برای دور زدن فیلتریگ، به "فیس ‌بوک" و "توئیتر" دسترسی داشته باشند.

اردبرینک در همین زمینه نوشته است: شایعات درست است، این اولین توئیت من با استفاده از سرویس اینترنتی موبایل دولتی جمهوری اسلامی ایران بدون استفاده از شبکه خصوصی سازی مجازی است.

ادعاهای رویترز در حالی است که بررسی‌های خبرنگار خبرگزاری تسنیم حاکی از این است که محدودیت‌های اعمال شده در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و توییتر کماکان ادامه داد.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: