بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۳۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳

بان‌کی‌مون خواستار لغو محاصره غزه شد

'بان کی مون' دبیرکل سازمان ملل در دیدار با 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی از وی خواست به محاصره نوار غزه پایان دهد.
تدبیر24: وی روز سه شنبه در دیدار با نتانیاهو بر لزوم پایان دادن به محاصره باریکه غزه و در نظر گرفتن نگرانی های امنیتی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

در بیانیه دفتر دبیرکل سازمان ملل خاطرنشان شده است که بان کی مون نسبت به ادامه شهرک سازی های رژیم صهیونیستی به شدت ابراز نگرانی کرده است.

دبیر کل سازمان ملل همچنین با استقبال از توافقنامه امضا شده میان رژیم صهیونیستی، تشکیلات خودگران فلسطین و سازمان ملل در تاریخ 16سپتامبر درباره بازسازی غزه ابراز امیدواری کرد که این توافقنامه هرچه زوتر به مرحله اجرا گذاشته شود.

بر اثر تجاوز نظامی 51 روزه اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه دو هزار و 158 غیر نظامی فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 12 هزار نفر زخمی شدند.

همچنین صهیونیست ها در این مدت به 60 هزار واحد مسکونی حمله کردند، 20 هزار واحد را به طور کامل ویران کردند و 40 هزار واحد مسکونی دیگر نیز در غزه آسیب دیده است .

از سوی دیگر محاصره غزه نیز از سال 2007 و در پی پیروزی حماس در انتخابات و توافق امنیتی مصر و رژیم صهیونیستی آغاز شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: