بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰

اهدا عضو؛ اهدا زندگی به 12بیمار

پیوند اعضای دو بیمار مرگ مغزی ساکن شهرستانهای سبزوار و نیشابور در خراسان رضوی به 12 بیمار نیازمند حیات دوباره بخشید.
تدبیر24: در چهار صدو هفتاد و پنجمین و چهارصد و هفتاد و شمشین عملهای اهداء عضو از بیماران مرگ مغزی این دانشگاه، اعضای بدن مرحومان 'علینقی قره باغی' 46 ساله اهل نیشابور و 'موسی میرزایی' 35 ساله اهل سبزوار در بیمارستان منتصریه مشهد به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

مسوول واحد فراهم آوری اعضا پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این خصوص گفت: کلیه های زنده یاد قره باغی به دو مرد 35 و 31 ساله ساکن نیشابور که سالها از نارسائی کلیه رنج می بردند به صورت رایگان پیوند شد.

'ابراهیم خالقی' افزود: کبد این مرحوم نیز در بیمارستان منتصریه به زن 51 ساله ساکن مشهد پیوند شد، قرنیه ها و قسمتی از پوست نیز برای پیوند به بیمارستان تخصصی چشم خاتم الانبیاء مشهد و بخش سوختگی بیمارستان امام رضا این شهر ارسال شد.

وی با اشاره به اهداء اعضای زنده یاد میرزایی اهل سبزوار نیز گفت: کلیه های این مرحوم به یک زن 40 ساله و مرد 33 ساله به ترتیب ساکن شهرستانهای مشهد و چناران که به دلیل نارسایی کلیه با دیالیز تحت درمان بودند اهدا و پیوند زده شد.

وی افزود: کبد مرحوم میرزایی نیز در بیمارستان منتصریه به خانم 46 ساله ساکن مشهد پیوند زده شد، قرنیه ها و قسمتی از پوست نیز برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستانهای خاتم الانبیاء و امام رضا مشهد ارسال شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: