تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵

مهلت ثبت‌نام وام‌دانشجویی 4ماهه شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پیش بینی پرداخت 120 میلیارد تومان وام شهریه و تحصیلی در نیمسال اول امسال خبر داد.
تدبیر24: ناصر مطیعی با اشاره به مجموع وام های پرداخت شده در سال تحصیلی 93-92 گفت: در سال تحصیلی گذشته 267 میلیارد تومان در قالب انواع وام ها به دانشجویان پرداخت شد. امسال نیز در نیمسال اول فقط در دو وام شهریه و تحصیلی 120 میلیارد تومان پیش بینی کرده ایم تا پرداخت کنیم .

وی ادامه داد: حدود 45 میلیارد تومان هم برای سایر وام های ضروری پیش بینی کرده ایم تا سقف مجموع وام ها امسال نیز در حد سقف وام های 93-92 حفظ شود .

مطیعی همچنین اعلام کرد: امسال دامنه ثبت وام های دانشجویی را به لحاظ زمان، در سیستم فاز 2 و پورتال صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از 40 روز به چهار ماه افزایش داده‌ایم تا دانشجویان با فراغت بیشتر تقاضاهای خود را ثبت کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: