بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۳۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

اقناع قدوسی از پاسخهای وزیر اطلاعات

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه پایداری به نمایندگی از 37 نماینده سوال کننده اعلام کرد که از پاسخ های محمود علوی وزیر اطلاعات قانع شد.
تدبیر24: کریمی قدوسی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس که به نمایندگی از 37 نماینده سوال کننده از وزیر اطلاعات سخن می گفت پس از پاسخ های کامل وزیر اطلاعات اظهارداشت: «من به دلیل آن که به بچه های وزارت اطلاعات فشار وارد نشود، اعلام رضایت می کنم ولی اعلام می کنم که ما همواره مراقب هستیم.»

در این سوال ملی از وزیر اطلاعات پرسیده شد: تدابیر وزارت اطلاعات برای حفاظت از فرزندان ملت ایران و مقابله با تاثیرگذاری افرادی که در گذشته سوابق روشنی در تمهیدات امنیت ملی کشور داشته اند، چیست؟

کریمی قدوسی به نمایندگی از نمایندگان سوال کننده با عنایت به سوال مطروحه و برای تبیین آن سوالات دیگری را با عناوین و موضوعات زیر را نیز مطرح کرد:

1- با توجه به وظایف خطیر وزارت اطلاعات پیش بینی های لازم برای جلوگیری از گروگانگیری اتباع ایرانی در مرزهای شرقی کشور و تداوم شرارت های گروه های فعال در مناطق یاد شده به عمل نمی آید.

2- علت عدم حساسیت وزیر اطلاعات در قبال اشخاص حقیقی و حقوقی که در گذشته مشکلات و هزینه های زیادی برای کشور ایجاد کرده اند، چیست و چرا وزارت اطلاعات اقدامات موثری در جلوگیری از به کارگیری افراد فعال در فتنه های گذشته در مشاغل مهم و حساس به عمل نمی آورد؟
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: