بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 21
کد خبر: ۳۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران مطرح کرد

خروج دلالان از بازار فروش نفت‌خام

مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران از ارتباط مستقیم متقاضیان خرید نفت خام با این شرکت و خروج دلالان و واسطه‌ها از روند فروش نفت خبر داد.
تدبیر24: سید محسن قمصری با اشاره به این که هرشخصی هم اکنون خریدار نفت است و یا فکر می کند می تواند نفت را خریداری کند، می تواند مستقیم با تلفنهایی که از سوی امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران اعلام شده با این بخش تماس بگیرند، تصریح کرد: در دوره های گذشته وجود واسطه ها سبب ایجاد مشکل برای شرکتهای متقاضی خرید نفت ایران می شد.

وی افزود: هم اکنون روزانه دهها تماس با بخش امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران گرفته و تقاضاهای مختلفی داده می شود. همکاران ما در این بخش به آنها توضیحاتی ارائه می دهند، برخی از این افراد به دنبال رفع موانع و مشکلات و برخی مشتریان نیز در حال مذاکره هستند.

قمصری درباره روند فروش نفت خام و فرآورده های نفتی به متقاضیان پس از گذشت سه ماه از برقراری ارتباطهای مستقیم و تلفنی میان فروشنده و خریدار اظهار کرد: این اقدام بسیار خوب است و افرادی که نگران بودند، نمی توانند به طور مستقیم با امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران در تماس باشند هم اکنون براحتی با این واحد در تماس هستند و کارهای خود را انجام می شود.

خریداران نفت به فروشندگان اصلی نزدیک شدند

مدیر اموربین الملل شرکت ملی نفت ایران این بحث را متفاوت با بورس انرژی دانست و یادآور شد: این مهم سبب می شود امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران به عنوان فروشنده اصلی با خریداران در ارتباط باشد، در واقع یک نوع ابزار مستقیم میان خریدار و فروشنده برقرار است.

وی با اشاره به این که متاسفانه در بازار دلالها و واسطه هایی حضور داشتند که برای خریداران مشکل ایجاد می کردند، تصریح کرد: برخلاف سیاست امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران که هیچگاه مشتری را معطل نکرده است، برخی از دلالها به بهانه های مختلف برای خریداران مشکل ایجاد می کردند یا آنها را معطل می کردند.

به گفته قمصری، هم اکنون مشتری ارتباط مستقیمی با امور بین الملل دارد.

مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران درباره این که آیا متقاضیان خارجی هم می توانند برای خرید نفت خام و فرآوردههای نفتی از این طریق اقدام کنند، افزود: این موضوع تنهابرای مشتریان داخلی است و خارجیها بصورت مداوم با دفاتر ما در خارج از کشور در ارتباط هستند.

 اواخر خردادماه سال جاری، شرایط فروش نفت خام و فرآورده های نفتی از سوی امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران اعلام شد که بر اساس آن شماره تلفنهای ٦١٦٢٢٢١١ و ٦١٦٢٢٢١٢ برای تماس مستقیم با امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران در نظر گرفته شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: