تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 18
کد خبر: ۳۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد

هشدار نسبت به شرایط فاجعه آمیز در کوبانی

سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به شرایط انسانی فاجعه آمیز در منطقه عین العرب در سوریه که مدت ها در معرض حمله گروههای تروریستی قرار دارد، هشدار داد.
تدبیر24: مرضیه افخم بر ضرورت حمایت از دولت و ملت سوریه به منظور مقابله با تروریست های مهاجم به این منطقه و ارسال کمک های انسانی برای ساکنان و نیز آوارگان آن تاکید کرد .

سخنگوی دستگاه دیپلماسی از بی تفاوتی جامعه بین المللی نسبت به سرنوشت مردم این منطقه نیز انتقاد کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به زودی کمک های انسانی خود را برای ساکنان و آوارگان این منطقه از طریق دولت سوریه ارسال خواهد کرد .

شهر کردنشین کوبانی در مرز سوریه و ترکیه قرار دارد که حدود دو هفته ای است زیر تهاجم شدید نیروهای گروهک تروریستی داعش قرار گرفته است. تروریست ها قصد دارند با اشغال این شهر، بخش بزرگی از مناطق مرزی سوریه با عراق و ترکیه را تحت تسلط خود درآورند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: