تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶

15کشته در انفجار جنوب تکریت

انفجار خودروی بمب گذاری شده که امروز (سه شنبه) در مقر نیروهای مردمی در جنوب 'تکریت' به وقوع پیوست، 15 کشته بر جای گذاشت.
تدبیر24: این انفجار در محل تجمع نیروهای داوطلب مردمی رخ داد و 20 نفر دیگر نیز بر اثر آن زخمی شدند.

از سوی دیگر، پلیس عراق اعلام کرد که 17 نفر در حمله ای انتحاری امروز در شمال بغداد جان باخته اند.

انفجار تروریستی دیگری در شمال 'سامرا' نیز 18 نفر از نیروهای داوطلب مردمی را به کشتن داد که از دیگر وقایع امروز عراق بود.

شبکه خبری 'بی بی سی' نیز گزارش داد که بر اثر حمله با خودروی بمب گذاری شده به دو واحد مسکونی در شهر سامراء در شمال غرب بغداد 17 نفر کشته و 13 نفر دیگر زخمی شدند.

منابع نظامی همچنین اعلام کردند که پنج نیروی کرد در حمله دیروز تروریستهای 'داعش' به شهر 'جلولا' در شرق عراق که هم اکنون در اشغال داعش است، کشته شدند.

یک مقام نظامی استان 'دیاله' که شهرهای جلولا و 'خانقین' در آن قرار دارند، گفت که داعش درصدد پیشروی از جلولا به سمت خانقین است .

منبع: شبکه خبری اسکای نیوز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: