خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

مینو خالقی» خاتمی را دوست دارم چون در ایام ریاست‌جمهوری‌اش، دانشگاه رنگ دانشگاه بود و کتاب و سینما و میتینگ و تحزب و هزار مولفه دیگر جامعه پویای سیاسی، جانی تازه یافته بود
کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

فاطمه راکعی» یک طیف تندرو از جناح راست، تصور می‌کنند که کشور فقط ملک طلق رادیکال‌ها است و مردم سهم و نقشی در آن ندارند. اما واقع آن است که کشور متعلق به همه مردم با تفکرات مختلف است.
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 03
کد خبر: ۳۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸

اعلام مخالفت حوثی‌ها با انتصاب نخست‌وزیر جدید یمن

حوثی‌های یمن با انتصاب بن مبارک به سمت نخست‌وزیری این کشور مخالفت کرده و چنین اقدامی را ناقض توافق‌نامه صلح و همکاری دانستند.
تدبیر24: حوثی‌های یمن با انتصاب بن مبارک به سمت نخست‌وزیری این کشور مخالفت کرده و چنین اقدامی را ناقض توافق‌نامه صلح و همکاری دانستند.

حزب کنگره مردمی یمن وابسته رئیس‌جمهوری پیشین این كشور نیز با مخالفت با انتصاب بن مبارک به سمت نخست‌وزیری، اعلام کرد كه تنها ساکنان استان‌های جنوبی از رئیس‌جمهوری فعلی و نخست‌وزیر جدید حمایت می‌کنند که این مسئله باعث «بروز ناآرامی در استان‌های دیگر خواهد شد.»

بر اساس این گزارش، رئیس‌جمهوری یمن روز گذشته - سه‌شنبه- رییس دفتر خود را به سمت نخست‌وزیری یمن منصوب کرده و وی را مامور تشكیل كابینه جدید كرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: