تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۳۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
با وجود مخالفت دولت؛

كلیات طرح حمایت از آمران به معروف تصویب شد

مجید انصاری: در این طرح پیش بینی شده است که مجوزهای تجمع برای مخالفت با منکر‌های موجود در جامعه توسط ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر صادر شود...
تدبیر24: نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را با وجود نظر مخالف دولت به تصویب رساندند. طرحی كه در صورت تصویب جزییات آن ستاد امر به معروف و نهی از منكر مجوزهای تجمع برای مخالفت با منكرهای موجود در جامعه را صادر می كند.
در جلسه علنی امروز مجلس كلیات این طرح با 156 رای موافق، 23 مخالف، به تصویب رسید.
حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری هم كه برای ارائه نظر دولت در مورد این طرح به مجلس آمده بود در مخالفت با كلیات این طرح گفت: در این طرح پیش بینی شده است که مجوزهای تجمع برای مخالفت با منکر‌های موجود در جامعه توسط ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر صادر شود، در این صورت تکلیف وزارت کشور چیست اگر ناامنی به وجود آید چه کسی پاسخگوی آن خواهد بود؟
معاون پارلمانی رییس جمهور تاكید كرد: به دلیل عدم تطابق مواد این طرح با عنوان آن درخواست ارجاع به کمیسیون را داریم ‘ با ارجاع آن به کمیسیون مشترک قضایی -فرهنگی مجلس تا فرصت بررسی و رفع ایرادات و نواقص آن فراهم می‌شود.
مرتضی آقا تهرانی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نیز در موافقت با این طرح با بیان اینکه عدم توانایی در بنا کردن سنگ امر به معروف و نهی از منکر مورد قبول نیست گفت: برای تهیه این طرح وقت بسیاری صرف شده که با اجرای آن امنیت کشور به هم نمی‌ریزد.
رئیس کمیسیون مشترک قضایی - فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرایی کردن امر به معروف و نهی از منکر نیازمند یک حمایت جدی است و دولت به جای نقدهای بیهوده به اجرایی شدن آن کمک کند، افزود: اصل امر به معروف و نهی از منکر را نباید منکر شد و نواقص موجود در طرح را هم رفع خواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: