نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۳۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
برای شرکت در اجلاس پاییزه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول

رییس کل بانک مرکزی ایران عازم واشنگتن شد

رییس کل بانک مرکزی در راس هیاتی بلند پایه متشکل از قائم مقام، معاون ارزی و معاون اقتصادی این بانک، برای شرکت در اجلاس پاییزه صندوق بین المللی پول و بانک جهانی به آمریکا سفر کرد.
تدبیر24: روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نشست مشترک صندوق بین المللی پول (IMF) و گروه بانک جهانی (World Bank Group)همه ساله در دو نوبت با حضور روسای کل بانک های مرکزی و وزرای اقتصادی و دارایی کشورهای عضو برگزار می شود.
اجلاس بهاره در اواخر فروردین ماه و اجلاس پائیزه (سالانه) به طور معمول اواسط مهرماه در واشنگتن برگزار می شود و هر سه سال یک بار نیز یکی از کشورهای عضو به عنوان میزبان اجلاس سالانه تعیین می شود.
اجلاس پاییزه امسال طی روزهای 16 تا 21 مهرماه برگزار می شود.
در این گزارش آمده است: از مهمترین نشست های این اجلاس، می توان به میزگردهای اقتصادی با حضور مقامات ارشد صندوق بین المللی پول و بانک جهانی، نشست وزرا و روسای کل گروه 24، نشست معاونین گروه 24، اجلاس کمیته پولی و مالی بین المللی (IMFC) و کمیته توسعه (DC) اشاره کرد.
حضور مقامات بانکی و اقتصادی کشورها در این اجلاس فرصت مناسبی را فراهم می آورد، تا در راستای افزایش ارتباط و همکاری های بانکی و اقتصادی فیمابین، دیدارهایی میان روسای کل و سایر اعضای هیات های اعزامی از کشورهای مختلف صورت گیرد.

قرار است مقامات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه نشست های یاد شده ، دیدارهایی با مسئولان ارشد بانک های مرکزی کشورهای مختلف پیرامون موضوعات مورد علاقه و گسترش همکاری های بانکی، اقتصادی و منطقه ای داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: