نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 04
کد خبر: ۳۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
سیاسی

به دعوت رییس باشگاه رئال به اسپانیا رفتم

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت : به دعوت پرز رییس باشگاه رئال مادرید به اسپانیا رفته بودیم و هیچ فرد واسطه ای برای این اقدام وجود نداشت.

حمید رضا سیاسی با رد این شایعه که مدیر یک شبکه تلویزیونی خارج از کشور این ملاقات را ترتیب داده است به ایرنا، افزود : شنبه هفته گذشته مکاتبه ای برای بازدید از امکانات باشگاه رئال مادرید انجام شد و آنان با این بازدید موافقت کرده ودعوت نامه رسمی برای رییس هیات مدیره،سرپرست باشگاه ومدیر روابط بین الملل فرستادند و ما هم روز چهارشنبه عازم اسپانیا شدیم.

وی بابیان اینکه روزپنجشنبه گذشته رییس باشگاه رئال مادرید ازآنان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو استقبال کرده است، اضافه کرد: در مراسم استقبال سانچز دبیر اجرایی و سایر مدیران رئال مادرید نیز حضور داشتند درآنجا من برای نخستین بار یک ایرانی را که رابطه دوستانه ای با پرز و سایر عوامل رئال مادرید داشت و با ما نیز محترما برخورد کرد آشنا شدم.

سیاسی ادامه داد : ابتدا و قبل از هر چیزی پرسیدم این آقا کیست و خودش را معرفی کرد و این برای نخستین بار بود که او را می دیدم.

وی ادامه داد: این ایرانی در ادامه با پرز اسپانیایی گفت و گو کردو از او خواستم به فارسی تکلم کند که ما همه متوجه شویم،البته درپایان معلوم شد او قصدش براین بود که حرکت شروع شده به سود ما انجام شود. باز هم می گویم قبلا ایشان رانمی شناختم و اولین بار بود که او را ملاقات کردم.

برخی رسانه ها روز شنبه مدعی شدند که واسطه توافق باشگاه پرسپولیس با رئال مادرید برای دیدار دوستانه مدیر یک شبکه فارسی زبان خارج از کشور بوده است.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که در جریان این سفر توافق برای انجام دیدار دوستانه بین تیم های فوتبال این باشگاه و رئال مادرید با هزینه ای درحدود 3 میلیون یورو در تابستان سال آینده انجام شده است.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: ما سر هزینه دیدار دوستانه با مسوولان باشگاه رئال مادرید مشکل داشتیم و مطالبات و درخواست های آن ها خیلی زیاد بود و این ایرانی قیمت را کم کرد.

سیاسی اظهار داشت: در آنجا متوجه شدم پرز از او حرف شنوی دارد و از او خواست با ما کمال همکاری را داشته باشد در همین راستا پرز به مدیر اجرایی نیز دستورات لازم را برای حداکثر همکاری با ما صادر کرد.

وی افزود: درادامه مراسم صمیمانه رد و بدل کردن هدایا آغاز شد و طبق رسم معمول من با پرز، منتقمی با سانچزو حسینی با مدیر روابط بین الملل باشگاه رئال هدایای مان را رد و بدل کردیم.

سیاسی تصریح کرد: بعد از این مراسم مذاکرات با مدیر اجرایی باشگاه رئال مادرید در حالی شروع شد که پرز قبل از ترک اعلام کرد حداکثر همکاری را با تیم بزرگ پرسپولیس داشته باشیم و دراین جلسه با هرچه تقریبا خواستیم موافقت شد.

وی ادامه داد: حتی ما از این باشگاه بازیکن خواستیم که آن ها اعلام آمادگی کردند به ما بازیکن بدهند و در این رابطه قرار شد باسرمربی صحبت کنیم.

همچنین در زمینه حامی مالی ، بازاریابی و صنعت فوتبال که آن ها خیلی خیلی از ما پیشرفته تر هستند و به قول معروف از آب کره می گیرند اما ما نمی توانیم از ثروت اصلی خود بهره برداری کنیم، قرار شد نمایندگان فنی و بازاریابی رئال به ایران بیایند و از امکانات ما دیدن کنند.

تدبیر24: به گفته وی درادامه این توافقات قرارشددربحث آموزش مربی وبازیکنان همکاری نزدیک داشته باشیم درکل این ها محورمذاکرات ما مسوولان باشگاه رئال بود.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درخاتمه عنوان کرد: درپایان مذاکرات از تمرینات باشگاه رئال بازدید کردیم البته از آنجاکه رئال بازیکنان بین المللی زیادی دارد و درتیم های ملی خود بودند تنها با تعدادی ازبازیکنان این تیم دیدار داشتیم و از نزدیک درجریان تمرینات قرار گرفتیم همچنین از طرح های جدید این تیم دیدن کردیم و تمام.
وی با بیان اینکه پرز روزچهارشنبه دربیمارستان بستری بوده وهنگامی که متوجه شد ما به رئال می رویم خود را به ورزشگاه رساند و قبل از همه از ما استقبال کرد، افزود: من به این موضوع افتخار کردم و باعث شگفتی ام شد آن ها عظمت کشوربزرگ ایران و باشگاه ورزشی پرسپولیس را می دانند به همین دلیل است که برای ما وقت می گذارند.
وی تاکیدکرد: درست است که ما از نظر فنی از آنان عقب تریم اما آنان می دانند باشگاه پرسپولیس از نظر بزرگی و هوادارچیزی از تیم آنان کم ندارد و این مایه افتخار است.
وی درپاسخ به این سووال که درکل از بازدید و مذاکرات با مسوولان باشگاه رئال رضایت دارید یا خیر نیز تصریح کرد: درکل از توافق صورت گرفته کمال رضایت را داریم و به طور حتم دستاوردهای بزرگی برای ما خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: