تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

15 اکتبر دیدار کری، اشتون و ظریف

وزارت خارجه آمریکا از حضور جان کری در نشست سه جانبه با حضور کاترین اشتون و محمد جواد ظریف در وین در پانزدهم اکتبر خبر داد.
تدبیر24: در این بیانیه آمده است: جان کری در روز پانزدهم اکتبر برای حضور در دیدار سه جانبه با حضور خانم اشتون مسئول سیاستگذاری خارجی اتحادیه اروپا و ظریف وزیر امورخارجه ایران به عنوان بخشی از مذاکرات فراگیر هسته‌ای ایران، راهی وین پایتخت اتریش خواهد شد. این دیدار در ادامه دو دیدار سه جانبه‌ای است که پیشتر در نیویورک و در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شد و بخشی از مذاکرات بین ایران، اتحادیه اروپا و گروه 1+5 محسوب می شود.

در راستای آمادگی‌ها برای برگزاری این دیدار سه جانبه، ویلیام برنز، وندی شرمن معاونان وزیر خارجه و جیک سولیوان مشاور ارشد وزیر خارجه همراه با تیم مذاکره کننده آمریکا روز چهاردهم اکتبر دیدارهایی دوجانبه با ایران در وین برگزار خواهند کرد.

هلگا اشمید معاون مسئول سیاستگذاری خارجی اتحادیه اروپا و تیم کارشناسان وی نیز به این مذاکرات ملحق خواهند شد. اسامی تیم مذاکره کننده آمریکا به زودی منتشر خواهد شد.

منبع:پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: