تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۳۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲

توصیه اسنودن به کابران اینترنت

مقاطعه کار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا در جریان مصاحبه‌ای با مجله نیویورکر گفت: بهترین راهکار برای در امان ماندن از جاسوسی و حفظ اسرار، دوری جستن از فیس بوک، گوگل و دراپ باکس است.
تدبیر24: ادوارد اسنودن، مقاطعه کار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا گفت: در ابتدای امر، ‌بهترین روش برای حفظ اسرار شخصی و خصوصی افراد تغییر و ایجاد اصلاحات در سیاست‌های دولت‌هاست. برخی افراد به این مساله اعتقاد دارند که چیزی برای مخفی کردن ندارند اما زمانی که این سخن به زبان رانده می‌شود، به این معناست که این افراد به دولت‌هایشان این حق را می‌دهند تا در اسرار شخصی‌شان دخالت و جاسوسی کنند.

وی افزود: اشخاص نیز باید از وسایل رمزگذاری شده پرهیز کرده و از سرویس‌های اجتماعی که دشمن حریم خصوصی هستند، اجتناب کنند. به همین ترتیب افراد نباید از دراپ باکس، فیس بوک و گوگل استفاده کنند. این سایت‌ها همزمان با ارتقای سطح امنیتی خود همچنان یک خطر بزرگ برای کاربران هستند، به همین دلیل اشخاص نباید از آن‌ها استفاده کنند.

منبع: پایگاه خبری دیجیتال ژورنال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: