نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 05
کد خبر: ۳۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶
حسین هدایتی

امضا قرارداد از طریق ایمیل

'حسین هدایتی' مالک باشگاه استیل آذین تهران گفت که با مدیر اجرایی تیم ختافه در تهران دیدار داشته و پس از رسیدن به یک توافق ، رئیس باشگاه ختافه آن را از طریق ایمیل امضا کرد.
تدبیر24: هدایتی در مصاحبه با روزنامه ورزشی 'مارکا' اسپانیا در این مورد که آیا ختافه را می شناسد ادامه داد :ختافه یکی از چهار باشگاه دسته اول مادرید است.تیمی که اکنون در نیمه جدول بوده و تلاش می کند بازیکن پرورش دهد، از منبع و زمینه خوبی برای پرورش استعدادها برخوردار است و این امتیاز خوبی است.
وی اذعان کرد که اطلاعات بسیاری در مورد بازیکنان ندارد اما می تواند بگوید که چندین دیدار با مدیر اجرایی تیم ختافه در تهران داشته است.
هدایتی درپاسخ به این پرسش که چه چیزی وی را متمایل به خرید باشگاه اسپانیایی کرده ، افزود :به عقیده من، فوتبال حد و مرز ندارد.لیگ اسپانیا یکی از بهترین و معتبرترین لیگهای جهان است .فوتبال یک چیز مثبت دارد و من می خواهم در آنجا وارد شوم .
مالک استیل آذین خاطرنشان کرد:من سعی می کنم که لذت ببرم و اگر بتوانم کاری برای فوتبال کشورم انجام دهم فوق العاده خواهد بود و ختافه نیز یکی از باشگاه های خوب اسپانیا است.
وی در این باره که آیا از بدهی واقعی ختافه به او گزارش داده اند گفت:من از برخی گزارشات قدیمی باخبرم .آنچه که من می دانم این است که آنها بدهی دارند .ما در نخستین گفتگوها به یک توافق دست یافتیم و آن را امضا کردیم اما هنگامی که به اسپانیا سفر کنم ، وضعیت مالی باشگاه را خواهم دید و امیدوارم که تراز کلی مثبت باشد.
هدایتی ادامه داد:ما،کارشناسان حقوقی و مالی خودمان افزون بر کارشناسان فنی نظیر 'مهدی مهدوی کیا' و 'وحید هاشمیان' که در بوندسلیگای آلمان بازی کردند را به اسپانیا خواهیم برد.ما قصد داشتیم که 'علی کریمی' را نیز با خود ببریم اما وی اکنون به عنوان دستیار 'کارلوس کی روش' مشغول است.
سرمایه گذار 51 ساله ایرانی همچنین در این زمینه که آیا بخشی از سهام را خواهد خرید یا با گسترش دارایی وارد ختافه خواهد شد تصریح کرد :مالک کنونی تیم کمی بیشتر از 90 درصد را در دست دارد و آنها پیشنهاد 55 درصد مارا قبول داشتند اما اگر همه چیز خوب باشد ، بعدا امکان دارد که تلاش در گسترش سهام خود کنم.
مالک استیل آذین در مورد اهدافی که برای خود در نظر گرفته افزود :عشق به فوتبال ، ورود به آن ، انرژی مثبتی که در فوتبال وجود دارد و همچنین انجام کاری برای کشورم ، برای مردم مادرید و برای مردم ایران را در نظر دارم .
هدایتی در پاسخ به این پرسش که آیا می داند که نمی تواند هر چقدر بازیکن ایرانی دلبخواه خود را جذب تیم ختافه کند خاطرنشان کرد :این را می دانم ، اما رده بندی های بسیاری وجود دارند که فوتبال پایه ، جوانان و تیم برتر هستند .ما می خواهیم به کودکان آموزش بدهیم ، آنها را به رشد برسانیم و به آنها فوتبال بیاموزیم .برای من ، فقط بودن در لا لیگا کافی نیست بلکه می خواهم به موفقیت دست یابم .
وی در پایان در رابطه با دیدارش با 'آنخل تورس' رئیس باشگاه ختافه گفت :من در اوایل ماه نوامبر به همراه کارشناسانم به اسپانیا سفر خواهم کرد.هنگامی که مدیر اجرایی ختافه به ایران سفر کرد ما به یک توافق دست یافتیم و آقای تورس این توافق را از راه ایمیل امضا کرد .هنگامی که به اسپانیا سفر کنم رو در رو با وی صحبت خواهم کرد .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: