تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
جهانگیری

ایران با ثبات ترین کشورها در منطقه خاورمیانه

کشورهای منطقه برای رسیدن به تفاهم نیازمند همکاری گسترده در زمینه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستند.
 تدبیر24: «اسحاق جهانگیری»در سمپوزیوم بین المللی برای زمینه سازی گردشگری پایدار که امروز (سه شنبه) در دفتر مطالعات وزارت امورخارجه برگزار شد، افزود: ایران در تمامی عرصه ها مبانی حل مشکلات را تعامل میان کشورهای منطقه می داند و در این زمینه از هرگونه همکاری برای مبارزه واقعی با افراطی گری استقبال می کند.
معاون اول رییس جمهوری با بیان این که امروزه همه ملت های جهان، ذهن حقیقت طلب یافته اند، گفت: استقبال ملل مختلف از پیشنهاد رییس جمهوری ایران با عنوان جهان عاری از خشونت که سال گذشته در سازمان ملل متحد عنوان کرد گویای این واقعیت است.
جهانگیری با بیان اینکه برنامه توسعه باید با تکیه بر پایداری منابع تنظیم شود، اظهار داشت: گردشگری یکی از موثرترین ابزار دیپلماسی عمومی در ایجاد تعامل میان ملت ها و برقراری صلح است.
وی افزود: گردشگری پیام آور صلح و دوستی برای جهان است و با جذب گردشگر می توان ظرفیت گسترده تمدن های مختلف را برای همه تبیین کرد که این می تواند به هم افزایی رسوم میان ملت ها منجر شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: