بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰

ستاری فر هم مشاور شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌، محمد ستاری فر را به عنوان مشاور خود منصوب کرد
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، در حکم انتصاب دکتر ستاری فر آمده است:

 

با عنایت به نقش ممتاز این وزارتخانه در اقتصاد ملی و گستردگی ماموریتها و وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بهره گیری از توان فکری و تجارب عالی اقتصادی و مدیریتی در ارایه راهکارهای علمی برای دستیابی به اهداف اهمیتی مضاعف می یابد. امید است با حسن تدبیر و سعی و تلاش وافر نقش سازنده‌ای را در پیشبرد امور این وزارتخانه ایفا کنید. توفیق جنابعالی را در ایفای این وظیفه خطیر در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و در سایه عنایات حضرت ولی عصر( ارواحنا له الفداء) از خداوند متعال خواستارم.

 

محمد ستاری‌فر، اقتصاددان و استاد دانشگاه است که از سال 1380 تا 1383 به عنوان مشاور و معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به خدمت مشغول بود.

 

ریاست هیأت مدیره و ریاست سازمان تأمین اجتماعی طی سالهای 76 تا 80 از جمله سوابق اجرایی او به شمار می‌رود.

 

وی در خرداد سال 84 نشان دولتی درجه یکم لیاقت و مدیریت و نشان درجه یک خدمت را از رییس جمهوری وقت دریافت کرد، آخرین مسئولیت اجرایی وی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی به مدت سه سال و نیم در دولت دوم اصلاحات و ارائه سند چشم انداز20 ساله کشور و تدوین برنامه چهارم توسعه با همراهی مرحوم دکتر حسین عظیمی بود. کتاب سرمایه و توسعه از تالیفات این استاد دانشگاه است.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: