تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۷۶۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷

تشکل های اصولگرا دیگر ابهام ندارند

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با تشکیل جلسات همفکری بین اصول گرایان از جمله درجلسه نوزدهم مهرماه ابهامات موجود در بین تشکلهای اصول گرایی بررسی شده و از بین رفت.
تدبیر24: حجت الاسلام 'احمد سالک کاشانی' روز چهارشنبه در مشهد طی گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اجلاس همگرایی اصول گرایان طی چند روز گذشته گفت: در این جلسه آیت الله مصباح یزدی در خصوص راهکارهای تحکیم مبانی وحدت در بین جریانهای اصول گرایی تاکید کرد.
وی اظهار داشت: در این اجلاس حجت الاسلام آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری منشور 12 ماده ای اصول گرایان که توسط جامعه روحانیت مبارز تهران تهیه شده را پذیرفت.
وی گفت: برگزاری این سری جلسات به افزایش وحدت و همگرایی در بین جریانهای اصول گرایی بسیار کمک می کند و سخنان آیت الله موحدی کرمانی هم در خصوص مبانی تقویت در بین اصول گرایان از نقاط شاخص این اجلاس بود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله مصباح یزدی رهبر معنوی اصول گرایان نیست بلکه عامل و محور وحدت در بین جریانهای اصول گرایی است و باید علماء همواره در صحنه حضور داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
متنفر از اصولگرایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
0
0
اصولگراها تا حمایت ....و بدتر ..و ......را دارند هیچ نیازی به وحذت ندارند . چون با رد صلاحیت اصلاح طلبان و با شرکت درصدی از مردم عوام به خواسته خودشان می رسند . مثل مجلس هفتم و...
نظر شما: