بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 15
کد خبر: ۳۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

گردوهای خراسان بی‌جشنواره شدند

جشنواره گردو در استان خراسان شمالی که قرار بود مهرماه جاری در روستای گردشگری 'اسپیدان' بجنورد برگزار شود، به سال های آینده موکول شد.
تدبیر24: معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی علت به تعویق افتادن برپایی این جشنواره را بهسازی ورودی روستای اسپیدان و بروز مشکل در مسیر آمد و شد گردشگران عنوان کرد.

'مهدی عسکرزاده' روز شنبه اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی و دهیار این روستا نیز در چند نشست اخیر بر لزوم به تاخیر افتادن زمان برگزاری

این جشنواره به علت نامناسب بودن راه ورودی روستا تاکید داشتند.

وی افزود: این اداره کل که شرایط لازم را برای برگزاری جشنواره گردو در روستای اسپیدان فراهم کرده بود، به خواسته مسوولان این روستای میزبان احترام گذاشته و از برپایی این آیین در سال جاری صرف نظر کرد.

وی هدف از برگزاری جشنواره گردو در روستای اسپیدان بجنورد را معرفی روستای هدف گردشگری خراسان شمالی، نحوه صحیح باغبانی و تولید محصولات مرغوب، جذب گردشگر و رونق اقتصادی منطقه برشمرد.

روستای گردشگری اسپیدان با بافتی پلکانی در 45 کیلومتری جنوب شرقی بجنورد در دامنه کوه قرار گرفته است.

آبشارهای هنرور و بارگاه، غار خزانه هنرور، مقبره حاج آخوند و آرامگاه امامزاده محمدبن باقربن موسی بن جعفر(ع) از جاذبه های این منطقه است.

تولیدات باغی عمده روستای گردشگری اسپیدان کشمش، بادام و گردو است.

این روستا با سه هزار و 200 نفر جمعیت از توابع بخش 'حصار گرمخان' شهرستان بجنورد و جزو روستاهای هدف گردشگری استان خراسان شمالی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: