بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۳۷۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶

ائتلاف دو غول خودروساز ایران کلید خورد

اولین جلسه مدیران عامل دو شرکت خودرو سازی بزرگ کشور، ایران خودرو و سایپا با هدف همکاری مشترک این دو شرکت برگزار شد.
تدبیر24: در جلسه مذکور همکاری در زمینه‌های مختلفی از جمله طراحی پلاتفرم و تولید قطعات خودرو از ضروریات تکامل خودروسازی ایران عنوان شد و دو شرکت ایران خودرو و سایپا خواستار آن شدند تا در کنار رقابت در بازار داخلی، در سطح بین المللی ارتباطی دوستانه و رفاقتی جهت صدور برندهای خود دربازارهای جهانی داشته باشند.

مهندس هاشم یکه زارع مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو که در مراسم معارفه خودبر اتحاد خودروسازان با هدف پیشبرد صنعت خودرو تاکید کرده بود چگونگی این همکاری را با مهندس مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا موردبرسی قرارداد.
همچنین در نشست یاد شده، مواردی از جمله استراتژی صنعت خودروی کشور و راه های برون رفت ازمشکلات فعلی صنعت خودروسازی در دولت تدبیر و امید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ازدیگر سو مقررشدکارگروهی متشکل از مهندسان و مدیران ایران خودرو وسایپا برای اجرایی کردن اتحاداستراتژیک بین این دو خودرو ساز بزرگ کشور درهفته آتی برگزارشود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
0
0
لطفا" جلو مونتاژ و فروش CBU خودروهای چینی را بگیرید. شرکت بن رو می خواهد از طرف سایپا با چینها قرارداد ببنده. هزینه مالی و جانی ناشی از بی کیفیتی خودروهای چینی را باید ملت مظلوم بدهد. لازم بذکر است بی کیفیت ترین پراید تولیدی ایران در بن رو تولید می شود.
نظر شما: