بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴

گرفتاری 250 نفر در برف و کولاک

با آغاز بارش برف و کولاک در کشور، 70 خودرو با 250 سرنشین در کولاک گیر افتادند که با تلاش امدادگران امداد و نجات نجات یافتند.
تدبیر24: حسین درخشان، سخنگوی  امداد و نجات هلال احمر از بارش برف و وقوع کولاک در آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل خبر داد.
 
وی گفت: از شب گذشته و به دنبال بارش شدید برف در جاده‌های برفگیر این 3 استان، 250 نفر از سرنشینان 70 دستگاه خودرو در در برف گیر افتادند که توسط امدادگران سازمان امداد و نجات، نجات یافتند.
 
درخشان به رانندگانی که قصد عبور از مناطق سردسیر و برفگیر کشور را دارند توصیه کرد تا وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: