بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
بازیهای پاراآسیایی 2014

تیم فوتبال هفت نفره پنج نفره مساوی کرد

تیم های فوتبال هفت نفره و پنج نفره ایران روز سه شنبه در ادامه بازیهای پاراآسیایی 2014 به مصاف تیم میزبان رفتند که حاصل آن یک پیروزی پرگل و یک تساوی بدون گل بود.
تدبیر24: رقابت های فوتبال 7نفره بازی های پارا آسیایی اینچئون امروز پیگیری شد و طی تیم ایران در گروه یک با 14گل کره جنوبی را شکست داد.
برای ایران مسلم اکبری، حسین تیزبُرو رسول آتش افروز هر کدام 3 گل و مهدی جمالی و فرزاد مهری هر کدام 2 گل به ثمر رساندند و گل دیگر را نیز هاشم رستگاری به ثمر رساند.
تیم ایران پیش از این 3 - 0 ژاپن را و 4 - 0 سنگاپور را شکست داده بود، اما به علت اعتراض تیم سنگاپور نتیجه 0 - 3 به سود حریف تغییر کرد.
درجدول فوتبال 7 نفره معلولان ایران با 6 امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم های سنگاپور ، ژاپن و کره جنوبی با 3 امتیاز دوم تا چهارم هستند.
درفوتبال پنج نفره نیز تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران نیز در رقابت با کره جنوبی میزبان این رقابت به تساوی صفر بر صفر رسید و با هفت امتیاز در صدر گروه قرار گرفت.
تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران پیش ازاین تیم های چین وتایلند را از پیش رو برداشته بود.
تیم های ایران، کره جنوبی، ژاپن، چین و تایلند در مسابقات فوتبال پنج نفره به صورت دوره ای با هم رقابت دارند که ملی پوشان ایران در دیدار بعدی به مصاف ژاپن می رود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: