تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
سرمربی تیم کشتی آزاد استان تهران:

سطح کشتی ایران از بالاتر از آسیا

سرمربی تیم کشتی آزاد استان تهران گفت: سطح کشتی استان تهران از بازیهای آسیایی بالاتر است چراکه این رشته ورزشی درآینده ای نزدیک در سطح جهانی خواهد درخشید.
تدبیر24: محسن کاوه با بیان اینکه از زمان آغاز کار به عنوان مدیر کشتی آزاد، طی جلساتی با مسوولان هیأت برای آینده کاری استراتژی تعریف شد اظهارکرد: علاوه بر آن مسوولان رده های مختلف کشتی از جمله نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان از یکدیگر تفکیک و برای هر کدام وظایفی تعیین شد.

وی ادامه داد: تاکنون نیز یک دوره مسابقات نونهالان برگزار شده که در جریان آن افراد با استعداد شناسایی شدند که زیر نظر هیأت هفته این یک جلسه تمرین مشترک دارند.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: امسال نیز کشتی گیران نوجوان استان تهران تواستند همانند کشتی گیران مازندران مدالهای رنگارنگی در کشور بدست آورند.

وی به مسابقات انتخابی بزرگسالان کشور اشاره کرد و گفت: مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان 18 و 19آبان ماه در شهر بابل و کشتی فرنگی بزرگسالان نیز 28الی 30آبان ماه در تهران پیگیری می شود .

وی ادامه داد: درصدد هستیم تمرینات متمرکزی را در این خصوص داشته باشیم و بعد از آن نیز برنامه هایی را در رده نوجوانان در دستور کارداریم .

کاوه گفت: یکی از موضوعاتی که در آن خلأ احساس می شد، عدم تعیین یک نفر دوم برای وزن ها بود به گونه ای که این فرد بتواند جایگزین نفر اول شود.

وی ادامه داد: چون نفر مطرح و آماده در این مسابقات نداشتیم مجبور به آن شدیم از کسان دیگری در ترکیب تیم استفاده کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: