بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

آزادراه تهران - شمال مسدود شد

فرماندار چالوس گفت: ریزش سنگ از کوههای مجاور به دلیل بارندگی شدید، خط جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال را مسدود کرد.
تدبیر24: 'محمدناصر زندی' شامگاه یکشنبه اظهار کرد: برهمین اساس و به دلیل بارش های سنگین دو روز اخیر و ریزش سنگ در مسیر آزادراه، این محور مسدود شده است.

وی با اشاره به اینکه ریزش کوه در کیلومتر 10 آزادراه چالوس به مرزن آباد در قطعه چهارم محور تهران - شمال روی داده، افزود: اگر چه دیوار حائل به صورت توری نصب شده اما ریزش سنگ های بزرگ باعث پاره شدن این توری ها و انسداد مسیر شده است.

فرماندار چالوس تاکید کرد: مسوولان قطعه چهارم آزادراه تهران - شمال قرار است از فردا کار پاکسازی این مسیر را آغاز کنند و در صورتی که نیاز به کمک داشته باشند اداره راه و شهرسازی شهرستان چالوس نیز آمادگی دارد به این عملیات کمک کند.

پیش از این دو بار به دلیل ریزش و رانش کوه های اطراف مسیر شمال به جنوب این قطعه از آزادراه مسدود شده بود.

فرماندار چالوس با انتقاد از بلاتکلیفی این آزادراه به خبرنگار ایرنا گفته بود که قطعه چهارم آزادراه تهران شمال حد فاصل مرزن آباد تا چالوس مشکلات بسیاری را بوجود اورده و تونل های ایجاد شده در این مسیر باعث شده تا آب های بالادست به روستاهای اطراف چالوس سرازیر شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: