نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 07
کد خبر: ۳۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸

دستگیری دو شکارچی در قزوین

دو شکارچی متخلف در استان قزوین دستگیر شدند و مقادیری گوشت کل در منزل آنان کشف و ضبط شد.
تدبیر24: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین روز دوشنبه در این باره گفت: ماموران یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در دو ماموریت جداگانه و با دریافت احکام قضایی اقدام به بازرسی از دو خانه مسکونی کردند.

صدرالدین علیپور افزود: در این بازرسی ها مقادیری گوشت کل در منزل دو شکارچی متخلف کشف شد و این دو نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی ادامه داد: در این بازرسی 25 عدد فشنگ 308، یک قبضه اسلحه تک لول به همراه ادوات شکار، ضبط و پرونده متخلفان برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

علیپور به کسانی که بدون اخذ مجوز به حوزه های استحفاظی محیط زیست استان وارد می شوند، هشدار داد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان به طور شبانه روزی در حال گشت زنی و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند و با متخلفان حوزه شکار و صید برابر با قانون و با شدت و قاطعیت برخورد خواهند کرد.

روز گذشته نیز هفت شکارچی متخلف در محدوده شهرستان های بویین زهرا و آوج شناسایی و دستگیر شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: