آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

شینا انصاری - روز جهانی و هفته ملی کودک فرصتی است برای پرداختن به دغدغه‌ها، مشکلات، بحران‌ها، علاقه‌مندی‌ها و حقوق کودکان، این جوانه‌های زندگی و امیدهای آینده. کودکان در نقاط زیادی از دنیا در حالی اولین قربانی سیاست، فقر، خشونت و جنگ هستند
جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

محمدمهدی محمدی-رقابت‌پذیری در سال ۲۰۲۵ تنها یک رتبه‌بندی نیست، بلکه نمایی است از آنچه جهان به سمتش می‌رود: ثبات، شفافیت، و هوشمندی سیاست. کشورمان اگر بخواهد سهمی در آینده اقتصادی جهان داشته باشد، باید نه‌تنها در زمره بازیگران مهم این تغییر جهانی و همکار در سازمان های جدید بین اللملی قرار بگیرد، بلکه باید طراح مسیر خود با پایبندی به موازین و استراتژی های خود باشد. مسیری که از درون طراحی، اصلاح و اجرا می‌شود، نه از بیرون تحمیل.
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 15
کد خبر: ۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳

۷ دلیل برای قطع خط تلفن ثابت

استان تهران از مشترکین خواست قبض صورتحساب تلفن خود را در مهلت مقرر پرداخت کنند تا مجبور به پرداخت هزینه وصل مجدد نشوند؛ هفت دلیل برای قطع خط تلفن ‌ثابت وجود دارد.
به گزارش تدبیر24: شرکت مخابرات استان از مشترکین خواست تا قبض صورتحساب تلفن خود را در مهلت مقرر پرداخت کنند.

*7 دلیل برای قطع خط تلفن‌ثابت؛ از بدهی تا وجود شاکی و گرفتن اشعاب

به دلایل مختلفی تلفن‌های مشترکان دچار قطعی می‌شود. از جمله عدم پرداخت صورتحساب یا بدهی اقساط در مهلت مقرر، سوء استفاده از تلفن و ایجاد مزاحمت برای مشترکان دیگر، دخالت در سیم‌کشی و منصوبات، تغییر مکان غیرمجاز و گرفتن انشعاب، دستور مراجع قضایی به سبب وجود شاکی، خرابی تلفن و یا استفاده از تلفن‌های غیرمجاز.

صورتحساب تلفن هر دو ماه یکبار صادر و برای مشترکین ارسال می شود. برای مشترکان با کارکرد بالا، صورتحساب میان دوره‌ای از طریق سامانه 1818 به صورت پیام اخطار بدهی اعلام می‌شود.

* اطلاع از آخرین قبض، تماس با 1818 پانزدهم هر ماه‌ فرد

همچنین مشترکان تلفن ثابت می‌توانند در صورت عدم دریافت صورتحساب تلفن ثابت خود با تماس با سامانه 1818 در روزهای پانزدهم ماه‌های فرد سال از میزان کارکرد خود مطلع شوند و از همین طریق برای پرداخت آن اقدام کنند.

در صورت قطع تلفن به دلیل پرداخت نکردن صورتحساب در مهلت مقرر، برای وصل مجدد مشترکین می‌توانند از طریق سایت به نشانی www.tct.ir و یا سامانه 1818 از میزان بدهی کارکرد هزینه مطلع شوند و قبض را پرداخت کنند و تلفن مجدد وصل می‌شود.

همچنین مشترکان می‌توانند برای وصل مجدد، با قبض پرداختی به مرکز مخابراتی مربوطه مراجعه کنند.

در صورت پرداخت صورتحساب از طریق سامانه 1818 نیازی به مراجعه به مرکز نیست و تلفن قطع شده بلافاصله پس از پرداخت بدهی وصل می‌شود.

در صورت عدم پرداخت صورتحساب، تلفن مشترک بدهکار قطع و پس از طی مراحل قانونی تخلیه و سلب امتیاز می‌شود.

*وصل بلافاصله خط تنها با پرداخت از طریق 1818؛ باقی پرداخت‌ها باید حضوری مراجعه کنند

بنا بر اعلام مخابرات، در آن صورت نام مشترک در لیست سیاه درج و از ارائه هرگونه سرویس مخابراتی به وی جلوگیری می‌شود.

در این میان قبض‌های دارای بدهی قبلی فاقد مهلت پرداخت هستند، به همین دلیل لازم است این مشترکان بلافاصله پس از پرداخت وجه مربوطه برای وصل مجدد و یا جلوگیری از قطع تلفن خود با در دست داشتن قبض پرداختی به مرکز مخابراتی مربوطه مراجعه کنند. تنها مشترکانی که از طریق سامانه 1818 نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام می کنند نیازی به مراجعه به مرکز مخابرات نخواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: