بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

محرومیت موقت احسان طهماسبی

دونده دوی 4در 400 متر تیم ملی موقتا از هرگونه فعالیت و تمرین محروم شد.
تدبیر24: فرشاد سپهر رییس کمیته انضباطی فدراسیون دوومیدانی درباره پرونده دوی 4 در 400 متر دوومیدانی ایران دربازی‌های آسیایی گفت: هنوز تصمیم نهایی درباره این پرونده صادر نشده است. باید جلسات متعددی برگزار شود و بعد رای نهایی را اعلام کنیم.

سپهر ادامه داد: مربیان، دوندگان و کارشناسان باید توضیحات خود را در این باره ارائه کنند و با یک جلسه مقدماتی نمی‌توان به نتیجه رسید.

او در باره حکم موقت کمیته انضباطی درباره احسان طهماسبی تصریح کرد: تنها حکمی که درباره این پرونده صادر شده است، دستور موقت ممنوعیت احسان طهماسبی از هرگونه فعالیت و تمرین در رشته دوومیدانی است تا حکم نهایی صادر شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: