تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی:

بوم 150 هنرمند و 72 بغض عاشورا

رییس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: 150 هنرمند کشور بزرگ ترین سوگواره و همایش نقاشی با موضوع عاشورا را در قالب ' 72 بغض بوم ' خلق کردند.
تدبیر24: حسن میلانی افزود: همایش نقاشان عاشورایی با عنوان 72 بغض بوم از صبح هشتم ماه محرم با موضوع عاشورا و قیام سیدالشهدا (ع) در مجموعه فرهنگی هنری سینما قدس تبریز برگزار شد .

وی گفت: در نهمین سوگواره تجسمی 72 بغض بوم هنرمندان عاشورایی، نقاشان برجسته و استادان هنرهای تجسمی، هنرمندان در رشته های نقاشی، گرافیک، خوشنویسی، حجم و نقاشی خط حضور داشتند و نقاشی های خود را با موضوع حماسه کربلا و واقعه عاشورا به تصویر کشیدند.

وی افزود: بعد از اعلام فراخوان برای حضور هنرمندان در نهمین سوگواره تجسمی 72 بغض بوم، قریب به 150 هنرمند در این حرکت عظیم فرهنگی و معنوی در رشته های نقاشی، گرافیک، خوشنویسی، حجم، نگار گری، نقاشی و تصویر سازی و خط در این همایش شرکت کردند.

وی عاشورا و قیام اباعبدالله­الحسین (ع) را بستری ناب برای تولیدات تجسمی نامید و گفت: بر اساس تک تک مفاهیم عاشورایی می توان هزاران اثر منحصر به فرد هنری خلق کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: