تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۹۳۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰

قاضی عسگر در تاسوعای استانبول

حجت الاسلام قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت روز دوشنبه در مراسم تاسوعای حسینی در استانبول گفت: آمریکا و صهیونیسم نمونه های برجسته یزیدیان زمان هستند.
تدبیر24: قاضی عسگر این مطلب را در اجتماع ده ها هزار نفر از شیعیان، علویان و اهل سنت در مراسم عزاداری تاسوعای حسینی در منطقه شیعه نشین 'حالکالی ' استانبول بیان کرد.

وی با ابلاغ سلام گرم و صمیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم مسلمان ترکیه ، در سخنرانی خود اهداف ابا عبدالله الحسین (ع) و آموزه های آن حضرت را برشمرد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به پیام عاشورایی امام حسین (ع) که 'زندگی با ستمگران را ننگ می داند' گفت امروزه وظیفه هر مسلمانی تلاش برای تحقق اهداف و پیام امام حسین (ع) است و باید با شناسایی یزیدیان زمان در جهت خنثی کردن توطئه های آنان گام برداشت.

حجت الاسلام قاضی عسگر افزود: تکفیریهای تروریست به نام اسلام به مراکز مقدس و مساجد حمله می کنند و امروزه حق و باطل رو در روی هم قرار گرفته اند.

وی در ادامه گفت : دشمنان اسلام در غرب، اسلام هراسی را ترویج می کنند و در کشورهای اسلامی در صدد ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند و هدفشان یغما بردن منابع مسلمانان است. امروز همه مسلمانان جهان نیاز به وحدت دارند تا توطئه های دشمنان اسلام را خنثی کنند.

وی در پایان سخنان خود با تاکید بر پیوندهای عمیق تاریخی و فرهنگی میان مردم دو کشور ایران و ترکیه گفت: دو کشور باید با توسعه مناسبات خود نمونه ای برای دیگر کشورها باشند.

مراسم تاسوعای حسینی که هر سال با حضور ده ها هزار نفر از شیعیان، علویان و اهل سنت در استانبول برگزار می شود ، امسال نیز به طور چشمگیری مورد استقبال محبان اهل بیت (ع) قرار گرفته است.

دختران و پسران جوان در دسته های عزاداری با سربندهایی که نوشته های 'یا حسین'، 'یا زینب' و شعار 'لبیک یا حسین' بر روی آنها دیده می شود در این مراسم حضوری چشمگیر دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
متنفر از اصولگرایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
0
0
شما چی ؟ شما حسینی هستید ؟ شماها می دانید با عمل تان موجب فرار جوانان از ...شده اید؟
نظر شما: