تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

رونالدو رکوردشکنی کرد

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از 79 سال رکورد گلزنی در 10 هفته نخست لالیگا را شکست.
تدبیر24: وی شنبه شب با گلزنی در جریان برتری 4 بر صفر رئال مادرید مقابل گرانادا موفق شد هفدهمین گل خود از ابتدای فصل را به ثمر برساند.

پیش از او 'ایسیدرو لانگارا' بازیکن تیم رئال اوویدو 79 سال پیش و در رقابت های فصل 36/1935 توانسته بود در 10 بازی نخست تیمش در یک فصل لالیگا 16 گل به ثمر برساند.

رونالدو در حالی موفق به کسب چنین رکوردی شده است که بیشترین تعداد گل های او در 10 هفته نخست لالیگا در پنج فصل گذشته، 11 گل در مسابقات 11/2010 و همچنین 13/2012 بود.

البته بخشی از این موفقیت رونالدو حاصل کمک های کریم بنزما هم تیمی فرانسوی او است. دو بازیکنی که از زمان بازی در کنار هم از سال 2009 تا کنون موفق به زدن 40 گل با همکاری یکدیگر شده اند.

رونالدو در مجموع 25 پاس گل از بنزما دریافت کرده است اما تا کنون بیشترین پاس گل را با 27 پاس از مسعود اوزیل در زمان حضور این بازیکن در رئال مادرید دریافت کرده است.

منبع: مارکا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: