بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۳۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

وضعیت مبهم چهار ملی‌پوش

رییس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو از قطعی شدن حضور هفت تیم در لیگ امسال خبر داد.
تدبیر24: محمد کرمی در مورد شروع لیگ برتر مردان در فصل 93- 94، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده و بعد از رایزنی‌های زیاد حضور هفت تیم در لیگ امسال قطعی شد. تیم‌های دانشگاه آزاد، شهرداری ورامین، شهرداری شهر اندیشه، پاس قوامین ناجا، استیل‌البرز، بانک شهر و مجتمع جوانه تیم‌هایی هستند که مدارک اولیه خود را داده‌اند.

وی افزود: این تیم‌ها لیست نفرات خود را در سایت سازمان لیگ به همراه یک مربی و یک سرپرست ثبت کرده‌اند و تا دو روز دیگر فرصت دارند تا لیست نهایی نفرات خود برای هفته‌ اول را ثبت کنند. این تیم‌ها تا 24 نفر را می‌توانند در لیست خود ثبت کنند.

رییس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که بعد از ثبت‌نام این تیم‌ها ، وضعیت ملی‌پوشان سرشناس ایران چطور است؟ گفت: طبق اطلاعاتی که داریم سجاد مردانی، ابوالفضل یعقوبی و بهنام اسبقی با تیم شهرداری ورامین قرارداد بسته‌اند. فرزان عاشورزاده هم با تیم پاس قوامین ناجا است.

وی در مورد وضعیت علیرضا نصر آزادانی و مهدی خدابخش هم گفت: این دو ملی‌پوش خوب ما هم فصل گذشته با تیم دانشگاه آزاد اسلامی قرارداد داشتند. آن قرارداد تمام شد. البته گویا قرارداد دارند اما باید قرارداد جدیدشان را هم دوباره ثبت کنند که فعلا این کار انجام نشده است و وضعیت آنها مشخص نیست.

کرمی در مورد منحل شدن تیم شرکت ملی حفاری ایران و وضعیت بازیکنان این تیم افزود: مسعود حجی زواره و فرزاد عبداللهی دو ملی‌پوش این تیم بودند که بعد از منحل شدن تیم ملی حفاریَ، وضعیت آنها هم مشخص نیست. آنها هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته‌اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: