بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۳۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

تعویق سفر هاگل به ویتنام و میانمار

مقام‌های وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) از به تعویق افتادن سفر وزیر دفاع این کشور به میانمار و ویتنام در ماه جاری میلادی و در پی انتقادها از عملکردش در دولت واشنگتن خبر دادند.
تدبیر24: تصمیم در به تعویق افتادن سفر 10 روزه چاک هاگل، وزیر دفاع آمریکا به ویتنام و میانمار پس از آن اتخاذ شد که انتقادهایی از جانب چند تن از مقام‌های ناشناس آمریکا درباره عملکردش در دولت باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در یکسری اخبار منتشر شد.

در برخی از این گزارش‌ها آمده که هاگل و سایر مقام‌ها ممکن است پس از انتخابات سنا، مجلس نمایندگان و فرمانداری‌ها از تیم امنیت ملی اوباما کنار رفته و افراد جدیدی جایگزین شوند.

مقام‌های آمریکا این گمانه‌زنی‌ها را رد کرده و گفتند: این سفر به این خاطر که هاگل باید در جلسه غیر علنی کنگره شرکت کند به تعویق افتاد.

دریادار جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در یک کنفرانس خبری گفت: به تعویق افتادن این سفر 10 روزه به منطقه به نظر یک اقدام محتاطانه می‌آید و نه چیز دیگر.

وی درباره احتمال خروج هاگل از تیم امنیت ملی اوباما و واگذاری سمتش به شخص دیگری گفت: هاگل در موضع خوبی است و روابطش با اوباما بسیار عالی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: