بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۳۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

کشف 4هزار قوطی مشروبات الکلی

با به کارگیری چهار اکیپ از کارکنان پلیس امنیت اخلاقی و تعقیب متهمان، دو خودروی حامل مشروب های الکلی پس از ورود به منزل متهمان توقیف و تعداد 360 قوطی و بطری از یکی از خودروها و 672 قوطی مشروب الکلی از محل انباری منزل کشف و ضبط شد.
تدبیر24: معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز از کشف و ضبط بیش از چهار هزار قوطی انواع مشروب الکلی در این شهرستان خبر داد.

روابط عمومی دادگستری کل خوزستان ،'علی اصغر صادقی گندمانی' دراین باره اظهار داشت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر ورود محموله ای از مشروبات الکلی به شهرستان اهواز و پس از انجام تحقیقات لازم، عاملان اصلی قاچاق و تهیه و توزیع مشروب ها شناسایی شدند.

وی افزود: با به کارگیری چهار اکیپ از کارکنان پلیس امنیت اخلاقی و تعقیب متهمان، دو خودروی حامل مشروب های الکلی پس از ورود به منزل متهمان توقیف و تعداد 360 قوطی و بطری از یکی از خودروها و 672 قوطی مشروب الکلی از محل انباری منزل کشف و ضبط شد.

صادقی گندمانی ادامه داد: پس از دستگیری متهمان به هویت 'س.ج'، 'س.ح'، 'ب.الف 'و' ع.ن' و تفهیم حکم قضایی به ساکنان منزل، محل مذکور مورد بازرسی قرار گرفت که در نهایت 3408 قوطی و تعداد 242 بطری مشروبات الکلی با مارک های مختلف کشف و ضبط شد و یک نفر متهم دیگر به هویت الف. ش که با قاچاقچیان همکاری داشت، دستگیر شد.

وی گفت: متهمان با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: