بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

تماشاخانه انتظامی «لکه»دار میشود

نمایش «لکه» از 18 آبان‌ ماه در تماشاخانه انتظامی روی صحنه می‌رود.
تدبیر24: این نمایش به نویسندگی امیر گیل و کارگردانی غزل نعیمی در چهاردهمین جشنواره‌ی تئاتر تجربه به اجرا درآمد و جوایز بخش‌های کارگردانی، طراحی صحنه، طراحی لباس و طراحی نور را کسب کرد.

نمایش «لکه» که در جشنواره تئاتر تجربه نامزد دریافت جایزه بهترین اثر هم شده بود،‌ روز یکشنبه (18 آبان‌ ماه)، ویژه عکاسان و خبرنگاران اجرا می‌شود.

آیدا صادقی، دانیال خجسته و شب‌بو طوفانی در «لکه» به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین اشکان فرامرزی (آهنگساز)، امیر عالمی (طراح لباس)، مهدی پارسی (مدیر اجرا)، افسانه رضایی (دستیار کارگردان)، سیاوش میری (مشاوره و اجرای دکور)، پریسا نکوقدم (مشاوره و اجرای لباس) ومحمد حق‌جو (مدیر روابط عمومی) با این گروه همکاری می‌کنند.

نمایش «لکه» که حول محور زن و جنگ می‌گذرد و قصه زنی را روایت می‌کند که در جنگ مورد تجاوز قرار گرفته است،‌ از 18 آبان به مدت سه هفته در تماشاخانه‌ انتظامی واقع در خانه‌ هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: