بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
فرماندار مهاباد خبر داد

برگزاری برنامه‌های متعدد طی هفته دفاع مقدس در مهاباد

فرماندار مهاباد از برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

تدبیر24: خضر کاک درویش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های دلیرمردانی است که برای دفاع از خاک کشور و ارزش‌های انقلاب از جان و مال خویش گذشتند و حماسه‌ای ماندگار آفریدند.

وی بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: برنامه‌های متعددی برای بزرگ‌داشت این هفته در نظر گرفته‌ایم که در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان مهاباد اجرا می‌کنیم.

کاک درویش با اشاره به اینکه 31 شهریور ماه به عنوان نخستین روز هفته دفاع مقدس، روز اقتدار و صلابت نام‌گذاری شده است، از رژه نیروهای مسلح در این روز خبر داد و افزود: این مراسم که از ساعت 8:30 از فلکه مادر مهاباد آغاز می‌شود، اقتدار و صلابت نیروهای مسلح را به نمایش خواهد گذاشت.

وی با یادآوری روز دوم این هفته با عنوان روز دانش‌پژوهی و دفاع ملی، تصریح کرد: این روز که با بازگشایی مدارس مقارن‌ شده است، با نواختن زنگ ایثار و مقاومت رأس ساعت 7:30 در مدارس مهاباد همراه می‌شود که در دبیرستان شهدای محراب سخنرانی نیز در این ارتباط به عمل می‌آید.

فرماندار مهاباد از برگزاری ویژه برنامه‌ جشن سرباز همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس در مهاباد خبر داد.

وی به برگزاری همایشی با عنوان زن و دفاع مقدس به همت آموزش و پرورش، امور بانوان فرمانداری و بسیج خواهران در سوم مهر ماه اشاره کرد و افزود: این مراسم با سخنرانی اعضایی از بسیج خواهران همراه می‌شود.

کاک درویش به غبارروبی مزار شهدای گمنام و دیار با خانواده‌های معظم شهدا در روز پنج شنبه، چهارم مهر ماه اشاره کرد و گفت: این برنامه با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری و دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد برگزار می‌شود.

فرماندار مهاباد از وجود دو برنامه در روز جمعه، روز رزمندگان و لایتمداری خبر داد و افزود: مراسم کوهپیمایی با مسئولیت اداره ورزش و جوانان مهاباد، رأس ساعت 7 صبح برگزار می‌شود که سرانجام با حضور عموم اقشار جامعه، نماز جمعه با شکوه و صلابت بیش‌تری برگزار می‌شود.

وی به برنامه‌های آخرین روز از هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: مسابقه تیراندازی مسئولان و روحانیون در میدان تیر مهاباد رأس ساعت 10 صبح آغاز می‌شود؛ سپس در ساعت 12 ظهر نیز به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدرسه روستای اوزندره افتتاح می‌شود.

کاک درویش همچنین این روز را مصادف با روز برگزاری جشن عاطفه‌ها در شهرستان مهاباد عنوان کرد و افزود: این مراسم در سطح شهر و کلیه مدارس شهرستان، با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد به اجرا در می‌‌آید. 

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: