بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۳۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵

محصولات خرید تضمینی گندم

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: دولت محصولات راهبردی کشاورزی را که در بازار فروش نمی روند، با قیمت تضمینی خریداری می کند.
تدبیر24: 'محمد علی جوادی' روز شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: گندم، خرما، جو و ذرت و تولیدات باغی از جمله محصولاتی هستند که خرید آنها با قیمت تضمینی از سوی دولت انجام می شود.

وی اظهار کرد: وزارت جهادکشاورزی برای سال جدید و آینده برنامه هایی شامل اصلاح الگوی مصرف آب و اجرای سیستم های نوین آبیاری را در دستور کار دارد که این مهم با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی با استفاده از تسهیلات ویژه انجام خواهد شد.

جوادی گفت: خوزستان و استانهای مرزی غرب کشور 550 هزار هکتار و برای کنترل آبهای مرزی در دشت سیستان نیز 60 هزار هکتار از اراضی کشاروزی زیر پوشش آبیاری تحت فشار قرار می گیرد.

وی یادآور شد: همچنین در دیگر استان های کشور نیز طرح سیستم آبیاری تحت فشار با بررسی و مطالعات کارشناسی اجرایی خواهد شد.

جوادی گفت: با هماهنگی بانک مرکزی برای اعطای تسهیلات در زمینه اجرای سیستم نوین آبیاری هیچ محدودیتی وجود ندارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: