امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

رضا رئیسی - ظریف کت درآورده دو دستانش را به احترام رای ندهندگان بر سینه می گذارد و می گوید: کسانی که رای ندادند بسیار محترم هستند و عزیز، انتخابشان این بوده اما جمعه روز دیگری است
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸
محمدرضا عارف در دیدار اعضای هیات اجرایی همایش ستاد ملی جوانان اصلاح‌طلب:

تفکر اصلاح طلبی شکست ناپذیر است

انتخابات ریاست‌جمهوری شکافی که بین نسل اول و نسل سوم بود تا حدودی ترمیم شد، گفت: آنچه مهم است ...
تدبیر24: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است بی‌انگیزگی و خود برتربینی بزرگ‌ترین آفتی است که می‌تواند به فعالیت سیاسی جوانان لطمه بزند. دکتر محمدرضا عارف در دیدار جمعی از اعضای هیات اجرایی همایش ستاد ملی جوانان اصلاح‌طلب که چندی پیش در شهرکرد برگزار شد طی سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از تلاش‌ آن‌ها برای برگزاری این همایش، بر ضرورت حفظ انسجام شکل گرفته میان اصلاح‌طلبان به‌ویژه بدنه جوان آن تاکید کرد و گفت: بعضی چهره‌های سیاسی در انتخابات ریاست‌جمهوری آنچنان در توهم شکست به سر می‌برند که تا روزهای قبل از برگزاری انتخابات در سخنانشان ناامیدی موج می‌زد ولی جوانان با وجود محدودیت‌های فراوان در شور و نشاط انتخاباتی سهم بسزایی داشتند و باید قدردان جوانان بود که ناامیدی بر آن‌ها غلبه نکرد و باعث پیروزی گفتمان اصلاح‌طلبی- اعتدال‌گرا در انتخابات شدند. وی با بیان این‌که در انتخابات ریاست‌جمهوری شکافی که بین نسل اول و نسل سوم بود تا حدودی ترمیم شد، گفت: آنچه مهم است این است که جوانان اصلاح‌طلب باید نگاه بلندمدتی در برنامه‌های خود داشته باشند و از ایده‌ها و طرح‌های کلیشه‌ای که متناسب با زمان فعلی نیست دوری کنند. رییس بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد: تفکر اصلاح‌طلبی شکست‌ناپذیر است زیرا ارتقا و اعتلای کشور و انقلاب اسلامی از مسیر اصلاح‌طلبی و به دست جوانان محقق خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان توصیه‌هایی به جوانان کرد و گفت: بی‌انگیزگی و خود برتربینی بزرگ‌ترین آفتی است که می‌تواند به فعالیت‌های شما ضربه بزند. تلاش کنید در ورطه افراط و تفریط نیفتید و با ‌منش و روش اصلاح‌طلبی به‌دنبال گسترده‌تر کردن فعالیت‌های خود و جذب حداکثری جوانان کشور باشید.
در این دیدار یکی از اعضای هیات اجرایی همایش ستاد ملی جوانان اصلاح‌طلب ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این همایش تاکید کرد که هدف اصلی این همایش قدردانی از اخلاص و ایثار جنابعالی در انتخابات بود که سهم اصلی را در پیروزی گفتمان اصلاح‌طلبی- اعتدال‌گرا داشت. همچنین در این دیدار تندیس ستاد ملی جوان اصلاح‌طلب به دکتر عارف اهدا شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: