تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲

استقبال کیهان از دیدار اوباما و روحانی

حتی به نظر می آمد که روزنامه کیهان نیز از ایجاد یک دیدار تاریخی که می تواند به خصومت های واشنگتن و تهران پایان دهد، استقبال کرده است
به گزارش تدبیر24 به نقل از جام، روزنامه گاردین در مطلبی نوشت:

اصولگرایان در ایران نیز اکنون عقب کشیده اند و خود آنها نیز منتظر هستند که دیدار روحانی و اوباما آیا تاریخ را نوع دیگری رقم خواهد زد.

 

آنها همچنین از رئیس جمهور روحانی در این سفر به نیویورک حمایت کرده اند؛ اکنون روحانی نشان داد که چه طور کشور را در حمایت از خود متحد کرده است.

 

این در حالیست که رهبران حزب مخالف در ایران نیز بعد از پیروزی آقای روحانی امیدوار تر شده و آنها نیز از بهتر شدن روابط کشورشان با غرب خرسند هستند.

 

تیتر روزنامه ها در روز شنبه در تهران نشان می داد خوش بینی در ایران افزایش یافته است و حتی به نظر می آمد که روزنامه کیهان نیز از ایجاد یک دیدار تاریخی که می تواند به خصومت های واشنگتن و تهران پایان دهد، استقبال کرده است.


به نظر می آید که هم روحانی و هم اوباما برای ایجاد یک توافق سازنده عجله دارند زیرا روحانی در ابتدای کار هست و می خواهد اوضاع کشورش را هرچه زودتر سامان بخشد و از ظرفی اوباما نیازمند یک کار بزرگ در سیاست خارجه خودش می باشد.

 

آقای روحانی خواستار کاهش تحریم ها علیه ایران است. او در صورت موفقیت در این زمینه می تواند در حالیکه سر خود را بالا می گیرد، به تهران بازگردد.

 


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: