بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 24
کد خبر: ۳۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
رئیس پلیس راه:

76% سوانح سمنان؛ واژگونی

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: 76 درصد سوانح رانندگی چند روز اخیر در جاده های این استان از نوع واژگونی بوده است.
تدبیر24: سرهنگ ' علیرضا رضوی خبیر' از وقوع دو فقره سانحه رانندگی فوتی در جاده های استان در چند روز اخیر خبر داد و گفت: در این سوانح دو نفر جان باختند.

وی به وقوع 31 فقره سانحه رانندگی از نوع جرحی نیز در چهار روز اخیر اشاره و تصریح کرد: بر اثر این سوانح 62 نفر راهی بیمارستان شدند.

به گفته رضوی خبیر، 61 درصد این سوانح به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و 27درصد به دلیل بی توجهی راننده به جلو رخ داده است.

وی تصریح کرد: به رغم هشدارها و توصیه های فراوان همچنان واژگونی خودرو بیشترین نوع حوادث رانندگی در محورهای استان سمنان را به خود اختصاص داده به گونه ای که در چهار روز گذشته 76 درصد سوانح از این نوع بوده است.

رضوی خبیر گفت: جاده شاهرود - دامغان با وقوع 12.5 درصد سوانح، پرحادثه ترین محور در این چهار روز بوده است.

رییس پلیس راه استان سمنان با بیان این که علاوه بر حضور تیم های گشتی پلیس راه، دوربین های هوشمند کنترل سرعت نیز به طور شبانه روزی فعال است، تاکید کرد: رانندگان مراقب باشند و این دوربین ها، سرعت میانگین خودروها را محاسبه و با متخلفان برخورد می شود
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: