تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
مدیر بهزیستی شهر تهران:

شتاب در مناسب‌سازی معابر شهری

مدیر بهزیستی شهر تهران با بیان اینکه با مناسب سازی معابر شهری فاصله زیادی داریم گفت: این حرکت نیازمند شتاب بیشتری است تا هر چه سریعتر مشکلات شهری برطرف شود.
تدبیر24: مصطفی سراج با اشاره به اینکه اعضای کمیته ها ماهانه چندین مورد بازدید از معابر سطح شهر دارند افزود: علاوه بر شهرها، کار مناسب سازی فضا برای معلولان و سالخوردگان نیز در روستاها نیز آغاز شده است.

وی ادامه داد: در جریان بازدید از شهرها و دستگاه ها تلاش کرده ایم حداقل یک مورد بازدید از روستاها نیز داشته باشیم.

مدیر بهزیستی شهر تهران تصریح کرد: نتایج گزارشات در ستاد مناسب سازی فضای شهری دایر است که در نهایت با تصویب آنها در ستاد فرمانداری و استانداری، ضمانت اجرایی پیدا می کنند.

سراج افزود: در حال حاضر استانداردهای دسترسی و طراحی های فراگیر با همکاری استانداری پیش بینی شده که هماهنگی های آن انجام شده و زمان آن توسط استانداری تهران اعلام خواهد شد.

این مقام مسوول تهیه مستندات و منابع را از دیگر کارهای انجام شده این اداره برشمرد و گفت: در طول چند سال گذشته تعریفات متعددی در زمینه مناسب سازی معابر انجام شده و افراد زیادی نیز در این زمینه همکاری کرده اند که انتشار تألیفاتی را نیز به دنبال داشته است.

وی خیابان ها، معابر و پیاده روها را به دلیل موضوع تردد به عنوان اولویت اعلام کرد و گفت: در حال حاضر شهرداری نیز در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است، مثلا نصب بالابر برای معلولان از سوی شهرداری طی سال گذشته، مناسب سازی مسیرهای پیاده روها و همچنین تخصیص منابعی برای سال جاری از جمله خدمات شهرداری است.

سراج وظیفه بهزیستی را پیگیری و ارزیابی این مسائل عنوان و اظهارکرد: در مجموع شرایط کنونی راضی کننده نیست و با استانداردها فاصله زیادی داریم، اما باید توجه داشت که این حرکت آغاز شده هر چند روند آن کند است.

وی با بیان اینکه به صورت مجزا اعتباری برای مناسب سازی معابر پیش بینی نمی شود و یکی از مصوبات جلسه اخیر ستاد فرمانداری تهران این بود که دستگاه ها بتوانند در موافقتنامه امسال را برای مناسب سازی در نظر بگیرند، تأکید کرد: از دستگاههای مختلف انتظار داریم در این زمینه اعتبارات ویژه اختصاص دهند.

وی یادآور شد: هر چند در منطقه غرب، شهرداری با طراحی ون و اتوبوس اقداماتی انجام داده اما تعداد آنها بسیار کم است و پاسخگوی نیاز افراد کم توان نیست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: