بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۳۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

پرداخت بیمه سلامت روز پرداخت شد

معاون توسعه و منابع سازمان بیمه سلامت از به روز شدن پرداخت صورت حساب پزشکان و موسسات درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت در سطح کشور خبر داد.
تدبیر24: دکتر 'پهبد شبانان' افزود: درحال حاضر 43 هزار موسسه درمانی و پزشکی در سطح کشور با بیمه سلامت قرارداد دارند که شامل پزشکان، داروخانه ها، بیمارستانها و سایر مراکز درمانی و تشخیصی هستند.

وی با اشاره به اینکه تمامی تمام بیمارستانهای دولتی کشور طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند، اظهار کرد: همچنین حدود 20 درصد بیمارستان های خصوصی تهران و 70 درصد بیمارستان های خصوصی دیگر استان های کشور با بیمه سلامت قرارداد همکاری دارند.

معاون سازمان بیمه سلامت، بدهی های معوقه و تاخیر طولانی در پرداخت صورت حساب موسسات درمانی طرف قرارداد با سازمانهای بیمه گر را از چالشهای مهم حوزه سلامت در سالهای گذشته عنوان و بیان کرد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده، این مشکل در سطح کشور رفع شده است.

وی گفت: برهمین اساس، پرداخت صورت حساب از زمان تحویل اسناد پزشکی، یک ماه تا 45 روز طول

می کشد که قانون نیز همین زمان را برای بررسی اسناد پیش بینی کرده است.

به گفته شبانان، حدود 40 میلیون نفر از جمعیت کشور زیرپوشش خدمات حمایتی و درمانی بیمه سلامت هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: