تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
کفاشیان:

باید مربیان توانمند را معرفی کنیم

رییس فدراسیون فوتبال گفت:بایدمربیان توانمندرا به باشگاهها معرفی کنیم.
تدبیر24: علی کفاشیان امروز با حضور در کلاس مربیگری درجه A آسیا افزود: مهم این است که کلاس هابطور دائم برگزار شود. مربیان دانش فنی خود را به روز کنند و ارتباط آموزشی بین مدرسین برقرار باشد.

کفاشیان گفت:درکشور ما علاوه بر استعدادها،مربیان بسیار خوبی هم داریم بنابراین کمیته آموزش با برگزاری این دوره نفرات خوب را به ما معرفی می کند و فدراسیون فوتبال هم مربیان توانمند را به باشگاهها معرفی خواهد کرد.

محمداحسانی رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال نیزاظهارداشت: خوشبختانه در این دوره از بهترین مدرسان استفاده کردیم. در حال حاضر کشور ما بهترین مدرسان را دارد ودربخش فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی تعداد مدرسان ایرانی بیشتر از ژاپن و کره جنوبی است.

احسانی افزود:طبق گزارشهایی که ازکنفدراسیون فوتبال آسیاداشتیم مدرسین ایران قابلیت های بسیار زیادی دارند،باید هر نکته ای راکه دراین دوره ها آموزش می بینیم، اجرا کنیم.

وی در عین حال اظهار داشت:متاسفانه ایراد ما در اجرا است.

مسعود میرزاده، مدرس این دوره در ادامه گفت: باید اصلی ترین منبع انتخاب مربی کمیته آموزش باشد ما به عنوان خانواده فوتبال محسوب می شویم. ولی متاسفانه مدرسین دیده نمی شوند.

این دوره از 15 آبان ماه آغاز شده و تا 6 آذر در هتل آکادمی ملی ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: