تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

40 پُست برای مشاوره به احمدی‌نژاد!

دولت دهم جدولی مشتمل بر 40 پست سازمانی به‌نام و به عنوان «مقام کارشناس عالی» را در دبیرخانه شورای مشاورین رئیس‌جمهور ایجاد کرده که حقوق و مزایای آنها را با حقوق و مزایای معاونین وزرا، استانداران و سفرا همتراز کرده است. این تعداد کارشناس عالی، فقط مشاور عالی رئیس‌جمهور هستند.
تدبیر24: پرسش این است که مگر رئیس‌جمهور چند مشاور دارد و می‌تواند داشته باشد که فقط 40 نفر کارشناس عالی را به تعداد مقامات مطرح در ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری افزوده است؟ پاسخ چنین است: قانون‌گذار حداکثر تعداد مشاورین رئیس‌جمهور را 10 نفر تعیین کرده است.

2- در جوف همین مصوبه 8 کارشناس عالی برای شورای ایرانیان خارج از کشور و 19 مشاور عالی برای مرکز ملی رقابت از طریق همترازی به تعداد مقامات ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری افزوده شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: