توسعه و حاکمیت جزایر سه‌گانه

توسعه و حاکمیت جزایر سه‌گانه

محمدمهدی محمدی - توسعه جزایر سه‌گانه با استفاده از ابزار هوش مصنوعی از این جهت پیشنهاد می‌شود که باتوجه به بکر بودن منطقه، قابلیت و امکان ساخت شهری هوشمند به معنی واقعی با درنظر گفتن محدودیت ها و امکانات و اهمیت های ذکر شده و همچنین ماهیت جغرافیایی جزیره که امتیاز بالایی در کنترل امنیت سرزمینی دارد
مرزهای بی‌تفاوتی اجتماعی نزدیک‌تر از همیشه

مرزهای بی‌تفاوتی اجتماعی نزدیک‌تر از همیشه

فریبا نباتی - جامعه ما در حال حاضر با مرزهای بی‌تفاوتی اجتماعی همجوار شده است؛ فضایی که در آن افراد از مسئولیت‌های اجتماعی شانه خالی و به‌سمت رفتارهای غیرمسئولانه و آسیب‌زا سوق پیدا می‌کنند.
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۳ - 2025 March 19
کد خبر: ۴۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

تعرض مرد 71ساله به دانش‌آموزان

معلم شیطان‌صفت زبان فرانسه مدرسه‌ای معروف در انگلیس به اتهام آزار و اذیت وحشیانه 24 دانش‌آموز پسر دستگیر شد.
تدبیر24: براساس گزارش پلیس در پرونده اتهامی این معلم به نام «کیت کاوندیش کولسون»‌71 ساله در فاصله سال‌های 1973 تا 1975 میلادی، دانش‌آموزان 8 تا 13 ساله را فریب داده و آنها را در موقعیت‌های مختلف هدف نیت شیطانی خود قرار داده است.

به گزارش پلیس این معلم زبان فرانسه در سیاست‌های خشک مدرسه شهر «چستر» انگلیس و در زمان تدریس‌های خصوصی‌اش با رفتار دوستانه ظاهری، با دانش‌آموزان ارتباط برقرار می‌کرد و طعمه‌هایش را داخل کلاس، خوابگاه و حتی گاهی در برابر دیگر دانش‌آموزان هدف نیات شیطانی خود قرار می‌داد و از بچه‌ها قول می‌گرفت که این واقعیت هولناک را مانند یک راز نگه دارند.

مدرسه محل خدمت این معلم شیطان صفت جایی بود که بسیاری از ثروتمندان و نامداران انگلیس از جمله «دیوید بکام» و «سرین آنسیل» قهرمان قایقرانی المپیکی این کشور با صرف هزینه‌های گزاف فرزندانشان را به آنجا می‌فرستند.

به‌رغم فاجعه روحی هولناکی که رفتار وحشیانه این معلم پیر بر نوجوانان دانش‌آموز گذاشته دادگاه تنها هفت سال زندان برایش تعیین کرده که با اعتراض خانواده‌ها روبه‌رو شده است.

به گفته روانشناسان برخی از نوجوانانی که هدف این رفتار وحشیانه قرار می‌گیرند تا حدود 40 سال قادر به رهایی از بحران‌های آن نیستند و درمان آنها بسیار دشوار است.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: