تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱

توانایی مهندسی معکوس نظامی ایران

وزارت دفاع آمریکا روز چهارشنبه با اعتراف ضمنی به ساخت پهپاد مشابه نمونه آمریکایی در ایران، درصدد کم اهمیت جلوه دادن توانایی مهندسی معکوس در جمهوری اسلامی ایران برآمد و ادعا کرد که نسخه پهپاد تولید شده در ایران در سطح پایین تری از نمونه اصلی آن قرار دارد.
تدبیر24: سرهنگ استیو وارن سخنگوی پنتاگون در واکنش به گزارش های مربوط به تولید نسخه همانند پهپاد آمریکایی که در سال 2011 در دام ایران گرفتار شد، گفت: این پهپاد نمونه برداری شده به هیچ وجه نمی تواند با فناوری آمریکا برابری کند.

وی در عین حال هیچ دلیلی برای اثبات ادعای خود ذکر نکرد.

به گزارش رویترز ، ایران در دسامبر 2011 اعلام کرد که یک فروند هواپیمای بدون سرنشین شناسایی از نوع 'آر کیو 170 سنتینل' را در شرق این کشور به دام انداخته و بر زمین نشانده است.

این پهپاد ساخت شرکت آمریکایی 'لاکهید مارتین' است.

این خبرگزاری غربی خاطرنشان کرد: در یک فیلم ویدئویی که این هفته خبرگزاری نیمه رسمی 'تسنیم' آن را منتشر کرد ، آیت الله علی خامنه ای رهبر عالی ایران پس از دیدن نمونه ساخته شده از روی پهپاد آمریکایی گفت: امروز روز بسیار شیرین و فراموش نشدنی برای من است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: