تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۴۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸

غفوری:بازی با کره حیثیتی است

ها‌فبک تیم ملی می‌گوید با پیروزی تیمش برابر کره جنوبی آنها می‌توانند برای سایر تیم‌های جام ملت‌های آسیا خط و نشان بکشند.
تدبیر24: غفوری در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تیم ملی، گفت: در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌بریم. شرایط خوبی برای آماده سازی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا مهیا شده است و می‌خواهیم برابر کره جنوبی یک بازی خوبی را ارائه دهیم. امیدوارم که در بازی با کره موفق باشیم. این دیدار یک بازی مهم است و دوست داریم که مردم برای این بازی به استادیوم بیایند. بازی با کره یک بازی حیثیتی است و البته به ما خیلی کمک می‌کند تا برای تیم‌های دیگر آسیایی خط و نشان بکشیم.

وی در پاسخ به این سوال که هدفش از حضور در تیم ملی چیست؟ عنوان کرد: من به تیم ملی آمده ام تا به ترکیب اصلی برسم و با تمام وجود تلاش می‌کنم تا به آن دست پیدا کنم و اگر برابر کره به میدان رفتم مثمرثمر باشم.

ها‌فبک تیم ملی در پاسخ به این سوال که تمرینات کارلوس کی‌روش چه تفاوتی با تمرینات سایر مربیان دارد؟ عنوان کرد: تمرینات کی‌روش در سطح بین‌المللی است و چیزی از تمرینات مربیان بزرگ دنیا کم ندارد. در تمرینات کی‌روش بدن ها آماده می‌شود و باعث می‌شود تا در طول بازی فشار کمتری به بازیکن بیاید.

غفوری در پایان در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به خسرو حیدری رقیبش در تیم ملی چیست؟ گفت: حیدری بازیکن خوبی است، اما هیچ چیز بعید نیست و من می‌توانم به ترکیب اصلی برسم. مطمئن باشید که با تلاشم به این هدفم خواهم رسید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: