بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۴۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

نوری: کره‌ای‌ها به دنبال انتقام هستند

ها‌فبک میانی تیم ملی می‌گوید هدف اصلی هم‌بازیانش قهرمانی در آسیا است که کاری دشوار محسوب می‌شود.
تدبیر24: محمد نوری در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تیم ملی، گفت: شرایط بسیار خوبی داریم و بازیکنان اکثریت آماده هستند. در حال حاضر برای مصاف با کره جنوبی آماده می شویم و بعد از آن به آفریقای جنوبی می رویم و می‌خواهیم بعد از مدت‌ها قهرمان آسیا شویم. کار سختی پیش‌رو داریم و قطعا جز با حمایت به هدفمان نخواهیم رسید.

وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از بازی با کره جنوبی چیست؟ اظهار کرد: قطعا بازی دشواری برابر آنها داریم و کره‌ای ها به دنبال انتقام گرفتن از ما هستند. ما در مقدماتی جام جهانی هم در تهران و هم در کره آنها را بردیم و این مساله برای آنها سنگین است. برای همین با تمام قدرت در این دیدار حاضر خواهند شد.

ها‌فبک میانی تیم ملی با برجسته شمردن نقش تماشاگران در ورزشگاه‌ها، اظهار کرد: از مردم عزیزمان می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند. شاید این بازی آخرین حضور ما در ایران باشد و اگر تماشاگران به ورزشگاه بیایند ما متوجه می شویم که همه آنها پشت تیم ملی هستند و دعای خیرشان بدرقه ماست.

وی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره شرایط خودش گفت: وضعیت خودم خیلی خوب است و مشکلی برای بازی با کره ندارم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: