تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 06
کد خبر: ۴۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵

پایه تحریم ها سست شده است

معاون امور مهندسی وزیر نفت گفت: با توجه به سست شدن پایه تحریم ها، زمینه برای ورود فناوری های نو در جهت توسعه صنعت نفت و گاز کشور فراهم شده است.
تدبیر24: سیدعماد حسینی روز شنبه افزود: براساس برنامه پنجساله توسعه، دولت تحقق 200 میلیارد دلار سرمایه گذاری در بخش نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را در دستور کار قرار داده که سست شدن تحریم ها زمینه تحقق آن را فراهم کرده است.

وی افزود: اگرچه دولت یازدهم در حوزه دیپلماسی عمومی هم گام های مثبتی برداشته اما توجه ویژه ای به استفاده از دیپلماسی در حوزه انرژی داشت و در راستای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی گام های خوبی برداشت.

معاون وزیر نفت به دیپلماسی دولت برای تاثیرگذاری بر قیمت جهانی نفت و حتی قیمت حامل های انرژی اشاره کرد و گفت: سیاست برد - برد دولت در حوزه هسته ای در کنار پتانسیل های بی نظیر بخش انرژی کشور، نوید بخش آینده بهتری برای اقتصاد کشور است.

وی در عین حال، تحریم ها را در مواردی باعث توجه به توان داخلی عنوان کرد و گفت: باوجودی که در بعضی از بخش ها در دوران تحریم توانمند شدیم اما به هر حال تحریم ها مانع از ورود فناوری های نو به بخش نفت و گاز کشور شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: