تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰
یک مقام مجمع تشخیص مصلحت:

فهم مشترک در اقتصاد مقاومتی

رییس کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایجاد یک برداشت و فهم مشترک در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بسیار اثر گذار است.
تدبیر24: محمد ابراهیم مداحی روز یکشنبه در حاشیه کارگاه علمی- آموزشی اقتصاد مقاومتی درجمع خبرنگاران و در پاسخ به سووال خبرنگار ایرنا تاکید کرد: اگر این برداشت و فهم مشترک ایجاد نشود مطالبه عمومی و عزم ملی در اقتصاد مقاومتی ایجاد نخواهد شد بنابراین یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی رسیدن به فهم مشترک است.

وی گسترش حامیان ذینفع را یکی دیگر از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و بیان داشت: گسترش ذینفعان در دو جایگاه نخبگان شامل تصمیم گیران و تصمیم سازان و مردم ممکن است.

مداحی عنوان کرد: گسترش ذینفعان در تصمیم سازان و تصمیم گیران را با برگزاری نشست های مختلف تخصصی دنبال می کنیم .

رییس کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به گسترش ذینفعان در قسمت مردم تصریح کرد: رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار مهمترین ابزاری هستند که می توانند درجهت گسترش ذینفعان اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

وی خواستار مشارکت بیشتر رسانه ها شد تا بتوان اهداف اقتصاد مقاومتی در بخش مردم را محقق ساخت.

مداحی برداشت گام های عملی در دستگاه حاکمیت را یکی دیگر از راهکارهای اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: مجموعه دولت تاکنون با بسیج 12 تا 17 دستگاه و تشکیل کارگروهی خاص و تدوین 500 طرح عملی اقدامات را شروع کرده و مجلس شورای اسلامی نیز با تعیین کمیته ای برای پالایش قوانین گام عملی برداشته است.

رییس کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل ستاد در قوه قضاییه و مجمع تشخیص مصلحت نظام را در راستای گام عملی ذکر کرد و بیان داشت:این ستاد جلسات موثری تاکنون داشته است.

وی قسمت دوم راهکارهای اقتصاد مقاومتی را بحث نظارت ذکر کرد که از سوی رهبر معظم انقلاب برعهده مجمع تشخیص مصلحت نهاده شده و تاکید کرد: این نظارت از طریق ارزیابی عملکرد دستگاه ها و قوای سه گانه و حتی در بخش های غیر دولتی رصد می شود تا ببینیم در چه مسیری حرکت می کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: