تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 05
کد خبر: ۴۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

دستگیری پنج شکارچی در گلستان

پنج شکارچی در دو شهر گرگان و مراوه تپه توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان گلستان دستگیر شدند.
تدبیر24: مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان روز یکشنبه گفت: با دستگیری دو متخلف صید سهره در حاشیه شهر گرگان، سه قطعه از این گونه پرنده، یک عدد تور و مقداری طناب کشف و ضبط شد.

اسماعیل مهاجر اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت این اداره در تماس تلفنی یک مخبر در «قلعه حسن» گرگان مبنی بر حضور دو نفر از صیادان پرنده سهره با تور، به سرعت به محل عزیمت و موفق به دستگیری این متخلفان شدند.

وی اضافه کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان گرگان نیز در ‏حین گشت و کنترل حوزه استحفاظی در اراضی شمال شهر «جلین»به یک شکارچی برخورد کرده که در بازرسی از این ‏متخلف یک قبضه سلاح شکاری دولول فاقد جواز حمل (قاچاق) کشف و ضبط شد.

وی همچنین از دستگیری یک شکارچی غیرمجاز دیگر در «سرخنکلاته» و «الازمن» شهرستان گرگان خبر داد و افزود: در بازرسی از خودرو ‏این متخلف یک قبضه سلاح شکاری تک لول قاچاق کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان همچنین به دستگیری شکارچی غیرمجاز پنج کبوتر و یک کبک در مراوه تپه اشاره کرد و افزود: ماموران یگان حفاظت این اداره حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی در منطقه «قرناق» به یک شکارچی غیرمجاز برخورد کرده که در بازرسی از خودرو این متخلف، یک قبضه سلاح شکاری تک لول و لاشه یک قطعه کبک و پنج قطعه کبوتر صحرایی به دست آمد.

مهاجر متذکر شد: پرونده این متهمان پس از سیر مراحل حقوقی به دادگاه ارسال می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: